Aangifte van een arbeidsongeval

Opgelet! u kan geen bestanden toevoegen omdat geen Flash hebt, of een te oude versie.

Download eerst Flash van de Adobe website als u foto’s, bestekken of andere bestanden wil toevoegen.

De aangifte van een arbeidsongeval dient te gebeuren door de werkgever van het slachtoffer. Je kan het aangifteformulier (in te vullen door de werkgever) en het blanco medisch attest (in te vullen door de behandelende geneesheer van het slachtoffer) hieronder downloaden en ons beide ingevulde documenten bezorgen.

Download BLANCO MEDISCH ATTEST >>
Download AANGIFTEFORMULIER >>

Maar als werkgever kan je evengoed een beroep doen op onze service. We helpen je graag bij het invullen van het aangifteformulier. Vul de onderstaande gegevens reeds in en stuur ons dit formulier samen met het ingevuld medisch attest door via mail of fax (03 489 31 10). Wij nemen dan zelf contact met u op voor een afspraak.

 
Gegevens werkgever:
Gegevens slachtoffer:
Het ongeval zelf:

    Velden met een * zijn verplicht.
    Een kopie van deze gegevens wordt na het invullen verzonden naar het opgegeven e-mail adres.